Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 11:18 - Моля, увеличете учителските заплати!
Автор: dasskal Категория: Хоби   
Прочетен: 9006 Коментари: 26 Гласове:
47

Последна промяна: 18.07.2011 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




На всеки му трябват пари, нали? А кой е един от начините някой ден да взимаш голяма заплата? Като получиш достатъчно добро образование. За тази цел не е достатъчно само желание, а трябва да попаднеш и на качествени преподаватели.

Как да стимулираме българските учители? Нека им увеличат заплатите. По този начин те ще имат по-голямо желание да създадат достатъчно добри професионалисти. Разбира се, аз също ще намажа, защото нямам намерение точно сега да се цепя от колектива. Ако не се замислим по въпроса, следват неприятни изненади.

Имах късмета да се оженя рано, тъй като родителите ме храниха доста дълго. След като спряха, жена ми ме напусна. Тук нямам вина. Тя просто си намери богат мъж. Иска ми се да кажа, че не я обвинявам, но всъщност го правя. Не беше никак честно да ме преценява по портфейла.

Знаете ли какво се получава с онези учители, които така и не намират половинката си? Изкарват си го на учениците. Двойки и други видове тормоз. В предния ми постинг споменах наказанията с пръчка, но сега говоря за друго. Не обвинявам колегите, понеже знам колко им е тежко. Обаче и децата не са виновни.

Tези проблеми могат да се решат само с увеличение на учителските заплати. Много ви моля да ме подкрепите! Нужна е гражданска съвест по този въпрос. 


Тагове:   учител,   заплата,


Гласувай:
48



Предишен постинг

1. mt46 - !?
18.07.2011 12:25
Не трябва да се молим - а да настояваме, да протестираме... За достойно заплащане и достоен живот на ВСИЧКИ... По конституция всички имаме ПРАВО на това...
цитирай
2. dasskal - Не трябва да се молим - а да настоя...
18.07.2011 12:37
mt46 написа:
Не трябва да се молим - а да настояваме, да протестираме... За достойно заплащане и достоен живот на ВСИЧКИ... По конституция всички имаме ПРАВО на това...

Съгласен съм. Вече стигнахме предела. Това не може да продължава.
цитирай
3. анонимен - това ли е учителския морал да се п...
18.07.2011 15:55
това ли е учителския морал да се побликуват само удобни коментари аз не съм ученик а тоя дето ви дава заплатите тъй че имам право на мнение защо го спираш
цитирай
4. dasskal - че кой има пари и с какво учителите ...
18.07.2011 16:03
анонимен написа:
че кой има пари и с какво учителите заслужават повече от другите образованието ни е на ръба на минимума учителите работят по малко от всеки а почиват в пъти повече масови съкращения са им нужни и някой да ги подкара да работят те в момента са живи паразити а всеки знае че който не влезе никъде става учител учители и ченгета не трябва да имат право на глас

Всеки e гражданин на тази държава и има право да гласува. Но сега не това е темата. Знаеш ли колко е изморително да преподаваш половин ден/ Умственият труд е най-тежък.
цитирай
5. dasskal - Учителите в училище разполагат с по ...
18.07.2011 16:07
анонимен написа:
Учителите в училище разполагат с по - малко пари от учениците, което е срамота! Да не говорим за неграмотните полицаи, чиято начална заплата е по -голяма от най - голямата учителска.

За полицаите не знам. В училище много ученички идват със скъпи коли. В повечето случаи са на приятеля им. Нормално е да им завидя, но не го правя. Просто искам нормален живот. И аз имам човешки нужди. Защо да не се вози до мен някоя сладуpана?
цитирай
6. dasskal - това ли е учителския морал да се п...
18.07.2011 16:08
анонимен написа:
това ли е учителския морал да се побликуват само удобни коментари аз не съм ученик а тоя дето ви дава заплатите тъй че имам право на мнение защо го спираш

Кой коментар не съм пуснал? Да не си министър, че раздаваш заплати?
цитирай
7. dasskal - а ние дето работим по 12ч умствен ...
18.07.2011 16:38
анонимен написа:
а ние дето работим по 12ч умствен труд и не изкарваме колкото вас а тия дето работят тежък физически труд дори по 16ч и не вземат и половината на вашето имате избор като не ви харесва сменете се с някой от нас но спрете да ревете че дразните всички които трудно оцеляват а плащат данъци да вземате вие заплати

Господине, да разбирам ли, че имате нещо против образованите хора? Мисля, значи съществувам. Това е в, което вярвам.
цитирай
8. dasskal - това ли е учителския морал да се п...
18.07.2011 16:39
анонимен написа:
dasskal написа:
анонимен написа:
това ли е учителския морал да се побликуват само удобни коментари аз не съм ученик а тоя дето ви дава заплатите тъй че имам право на мнение защо го спираш

Кой коментар не съм пуснал? Да не си министър, че раздаваш заплати?

данъкоплатец с дете съм и гледам какви данъци плащам и какви глупости преподавате и на какво ги учите добре че в къщи се подготвят и има компютри от където да се дообразоват поне тия дето имат желание

А кой ги е научил да работят с компютър? Не е достатъчно само да се заяждаш по форумите. Нужна е и трезва мисъл.
цитирай
9. dasskal - 100% съгласен! При това СПЕШНО да ...
18.07.2011 17:25
анонимен написа:
100% съгласен!
При това СПЕШНО да се вдигнат и да се надяваме, че все още не е късно!!!
След това са лекарите наред.
Ако рече някой "Ама няма пари" - парите ги имаме и сега, само че не се насочват съобразно.
На чичи не му трябват умници а дръвници дето да опъват за без пари.

Благодаря! Имало мислещи хора в тази държава.
цитирай
10. dasskal - а ние дето работим по 12ч умствен ...
18.07.2011 17:26
анонимен написа:
dasskal написа:
анонимен написа:
а ние дето работим по 12ч умствен труд и не изкарваме колкото вас а тия дето работят тежък физически труд дори по 16ч и не вземат и половината на вашето имате избор като не ви харесва сменете се с някой от нас но спрете да ревете че дразните всички които трудно оцеляват а плащат данъци да вземате вие заплати

Господине, да разбирам ли, че имате нещо против образованите хора? Мисля, значи съществувам. Това е в, което вярвам.

че нали и ние сме образовани що ме мислите за селтак а за компютрите учителите идват при мен да ги уча на тях че ги е срам дето децата знаят повече от тях не искам да се заяждам но взехте да прекалявате само за заплати ревете а държавата умира що не искате преференции за частния сектор който плаща данъци и издържа държавата и вас а се размазва от некъдърната администрация нонстоп докато там не тръгнат нещата забравете високите заплати

Вижте, говорите ми разни неща, които не знам дали са истина. Някои ученици разбират от компютри, но други не. Заблуда е, че всички са генийчета.
цитирай
11. dasskal - за да учител синът ми, ми костваш...
18.07.2011 17:40
анонимен написа:
за да учител синът ми, ми костваше-20 000 лв. 3 години работи като такъв с 400лв заплата. сегта работи в една таверна с 800 евро заплата --храна и квартира осигурени. Дали ще се върне пак учител ? Как мислите ?

Изключено. За това казвам, че образованието е много важно. Някои май не го разбират.
цитирай
12. анонимен - Мисля, че жената те е оставила, з...
18.07.2011 19:47
Мисля, че жената те е оставила, защото нещо ти липсва. И на мен парите не ми стигат. Защо мислиш, че моят труд е по-малко полезен от твоя? Стига сте ревали, а си вършете работата! Децата ни в момента са най-неграмотните в Европа. При тези резултати с какви очи искате увеличение на заплатите? Наглеци!
цитирай
13. dasskal - Мисля, че жената те е оставила, з...
18.07.2011 19:51
анонимен написа:
Мисля, че жената те е оставила, защото нещо ти липсва. И на мен парите не ми стигат. Защо мислиш, че моят труд е по-малко полезен от твоя? Стига сте ревали, а си вършете работата! Децата ни в момента са най-неграмотните в Европа. При тези резултати с какви очи искате увеличение на заплатите? Наглеци!

Ние ли сме виновни, че са неграмотни? Някои доста добре са справят, а други може просто да нямат достатъчно умствен багаж. Звучи грубо, но не е невъзможно.
цитирай
14. mglishev - Това просто
18.07.2011 20:10
няма изгледи да стане. Аз също съм преподавал, така че в известен смисъл сме колеги и наистина съчувствам на учителите в унизителното им положение. Имайте предвид, че точно сега идеята на финансовото ни министерство е да не дава нито лев над минимума - нито за образование, нито за социалните нужди на гражданите. Учителите в България ще трябва да минат през още много и обезкуражаващи изпитания. Което е изключително гнусен факт.
цитирай
15. dasskal - няма изгледи да стане. Аз също съм ...
18.07.2011 20:15
mglishev написа:
няма изгледи да стане. Аз също съм преподавал, така че в известен смисъл сме колеги и наистина съчувствам на учителите в унизителното им положение. Имайте предвид, че точно сега идеята на финансовото ни министерство е да не дава нито лев над минимума - нито за образование, нито за социалните нужди на гражданите. Учителите в България ще трябва да минат през още много и обезкуражаващи изпитания. Което е изключително гнусен факт.

Осъзнавам, че е така. Целта на постинга е ако може, да промени нещо. Дано не остане глас в пустиня, защото би било много жалко. И пагубно, бих добавил.
цитирай
16. reason - dasskal,
18.07.2011 20:26
По какъв предмет преподаваш? Има някои предмети, по които учителите не само са с най-високите заплати, но и си докарват допълнително още толкова от частни уроци. Затова на тях може би им е все едно дали ще има още стотачка-две отгоре, като така или иначе живеят добре. Но останалите учители по предмети, които са от съществено значение според мен - физика, биология, психология, дори физкултура (стига преподавателят да е квалифициран и да занимава децата с различни спортове, не просто с волейбол всеки час...). Училището може да стане място, в което се оформят личности, а не се създават пионки, изпълняващи заповеди на системата.
цитирай
17. dasskal - По какъв предмет преподаваш? Има ...
18.07.2011 20:43
reason написа:
По какъв предмет преподаваш? Има някои предмети, по които учителите не само са с най-високите заплати, но и си докарват допълнително още толкова от частни уроци. Затова на тях може би им е все едно дали ще има още стотачка-две отгоре, като така или иначе живеят добре. Но останалите учители по предмети, които са от съществено значение според мен - физика, биология, психология, дори физкултура (стига преподавателят да е квалифициран и да занимава децата с различни спортове, не просто с волейбол всеки час...). Училището може да стане място, в което се оформят личности, а не се създават пионки, изпълняващи заповеди на системата.

Аз съм учител по физкултура. Не смятам, че е по-маловажен предмет от останалите, но ми е известно, че съществува обратното мнение.
цитирай
18. анонимен - неуки, безработни и бедни...
18.07.2011 20:56
Не излезем ли на улицата, никой няма да го е грижа за нас. Всички минали през властта за тези 20 год. имат имот в някоя уредена европейска държава и децата им учат и остават там. А те ще си карат старините също там. Тогава за какво им е да уреждат нашата държава, в която ще останем ние...
цитирай
19. gtasanandreas4 - Но те само ни измъчват
18.07.2011 22:05
Но те само ни измъчват
цитирай
20. adeste - Не съм съгласна, както един анон...
19.07.2011 00:04
Не съм съгласна, както един анонимен по-горе твърди, че който не го приемат никъде става учител, това са пълни глупости. За да станеш учител се изисква не само добро образование, но и да правиш с желание това, с което се занимаваш. А това няма как да стане на фона на жалките заплати, които се получават. И естествено че идва момент, в който започваш да не си гледаш съвестно работата, а се чудиш как да изкараш пари от частни уроци и т.н. Напълно подкрепям автора на този блог. Също е вярно, че повечето хора работят за мизерни заплати. Време е да се предприеме нещо.
цитирай
21. venercheto - единственото спасение са
19.07.2011 03:06
нестихващите протести- докато не се стигне до победа. я вижте в арабския свят какво стана! а ние, ние...мачкат ни мутрите, хляба ни зимат от устата и ни гледат нагло от лускавите си коли, а ние МЪЛЧИМЕ И СЕ НАВЕЖДАМЕ ЛИ???
цитирай
22. andrei - С МОЛБА
19.07.2011 04:07
няма как да стане тая работа...Иска се борба,смелост и яко дупе,за да се промени нещо в битието Ви.С хленчене няма да стане...Най-много да станете за смях на учениците!
цитирай
23. nicodima - Не говориш сериозно, нали?
19.07.2011 08:59
Щото това с увеличението няма да стане, точно както няма да стане и въвеждането на бой с пръчка!
В общи линии трябва да има разлика между човек, който впряга или не ума си за 16 часа седмично и такъв, който работи умствен труд повече от 60 часа. Между учителите има хора, които са способни за цял живот да отвратят човек от даден предмет и за това не са необходими 16 часа седмично, а 1 или 2.
Иначе, нямам нищо против учители, които стимулират мисленето на децата - даже пари по европейска програма ви дадоха за това. Нямам нищо против тези, които дават частни уроци, нямам нищо против тези, които организират курсове. Просто съм против формалното преиграване на тези 16 седмични часа, свързано с воплите за по-добро заплащане.
цитирай
24. andrei - С непускането на коментари,
19.07.2011 10:47
и с жалкото Ви хленчене-заплатите няма да се увеличат,а само будят смях и презрение...Затова сте жалки и пред децата,които уж ограмотявате.Както се казва;роденият да пълзи-никога не ще полети!
цитирай
25. анонимен - Няма да стане
19.07.2011 12:08
На какво основание да се вдигнат заплатите САМО на учителите? Това означава ли, че никой друг на работи, само вие? Колкото и да е натоварващ умствения труд я сметнете колко дни ходите на работа и по колко часа на ден? Само ваканциите ви са повече от 4 месеца. В останалите 8 работите по колко - 3 часа на ден? 5? Което реално е 4 месеца на пълен работен ден за 1 година. И сте недоволни?!?
Не казвам, че ви е лесно, но на кого е лесно - на шивачките блъскащи по 10 ч. всеки ден, на магазинерките на половин договор и 240 лв. или на младите, току що завършили университета?
Искането ви сега няма как де се изпълни.
цитирай
26. анонимен - повече образовани хора
28.08.2011 20:35
Разбира се ,че подкрепям учителите да живеят по -достойно.От прочетените коментари обаче съм потресена. Та ние сме напълно оскотяли ,бе хора! Вместо да подкрепим хората на ,които поверяваме децата си, вместо да вложим в образованието,ние сме готови да плюем човека ,който може да изиграе съдбовна роля в живота на детето ни! И все пак съм оптимист и мисля ,че тук ще се включат и хора,които милеят за просвета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dasskal
Категория: Хоби
Прочетен: 32643
Постинги: 2
Коментари: 35
Гласове: 97
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930